Direktlänk till inlägg 7 april 2014

Have you ever

Av Anna Broe - 7 april 2014 11:57

Have you ever felt like the world is for everyone els?

Have you felt like your sitting on the sideline

Behind a glaswindow at a policestation

Looking out on everyone els, unseen.


There is no hammer,

no sighn "brake glas at emergency"

How do I go from here to there?

And if i do

Will I be standing with them

Or beside them?


Will I take part

or will I stand alone?

How do you become involved

do you pusch yourself on others?

do you whait for them to invite you in?


I used to be good at this.

I used to be involved

I used to be interested

and interesting


What am I now?

Whats left?

Who will have me?

Am i done for?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Broe - 7 april 2014 12:03

Jag känner solens värme mot kinden innan jag är riktigt vaken. Utvilad och fullkomligt tillfreds ligger jag kvar i sömnens efterdyningar. Min kropp vaknar och benens muskler sträcker ut sig. När jag öppnar ögonen och sträcker på armarna inser jag a...

Av Anna Broe - 30 mars 2014 19:45

DU är hotet att gå ifrån mig Din motsats blir min död I mörkret verkar du alltid vila Trots att du alltid är där   I andras leende ser jag dig Men du nekar mig ändå ditt sällskap Fast bakom frostat glas ser jag på när du leker För att...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards